Kociaki ♥

18 wrz 2012

Nie wierzę.

NIE WIERZĘ.
Tak nie wierzę? Pewnie myślicie w co? Albo nie myślicie, bo nikt nie czyta już mojego bloga.
Tak więc nie wierzę w to, że tu wracam. Nie tak że zaczynam wszystko od nowa czy coś, tylko po prostu kontynuuje prowadzenie bloga. Nie chcę wszystkich postów usuwać, bo za pare lat miło je będzie sobie poczytać i trochę się pośmiać. Więc cóż.. może przypomnę trochę o sobie.
Tak więc mam na imie Bianka <-- nie lubie swojego imienia. 
Mam 13 lat, w styczniu skończę 14. Chodzę do 1 gimnazjum. Tak jestę gimbusę!
No i mieszkam w Poznaniu <3
U mnie wszystko w porządku, przynajmniej nie jest najgorzej.
A jak u Was?
A tutaj dwa, moje teraźniejsze zdjęcia :3
.


1 komentarz:

  1. W końcu się doczekałam powrotu :D
    Mam nadzieję, że utrzyma się to na długo :D

    OdpowiedzUsuń