Kociaki ♥

4 gru 2011

Ponury dzień.

Witam :)
Dzisiaj mam nie za ciekawy humor. Spałam do 11:30. ^^
Na dworze jest zimno, nie chętnie wyszłam z psem. 
 Mają do mnie przyjechać goście, to będzie co nieco ciekawiej. :)
Wczoraj wzięłam program telewizyjny do ręki i zobaczyłam że we wtorek leci Kevin sam w domu. ^^
Już nie mogę się doczekać wtorku! Także nie mogę się doczekać 23.12 przyjazdu mojej mamy! :)
 Na święta chce pieniądze bo mam zamiar w końcu Sobie zakupić lustrzankę.^^
A wy co chcecie na święta? :)
A to jest moja malutka siostrzyczka :)
Łobuz :)
Lecę, miłego dnia! :)

6 komentarzy:

  1. Uuuu...Lustrzanka. I bd razem wychodzić i robić zdjęcia Mrrrr... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna dziewczynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna:) !
    we Wtorek są mikołajki :DD .
    u mnie też jest zimno:x.
    A na święta jeszcz nie wiem co chce dostać. Nie mam zbytnio dużo życzeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny blog i śliczna dziewczynka! < 3333

    OdpowiedzUsuń