Kociaki ♥

19 gru 2011

Mała chwila.

Cześć, dzień w szkole jak zwykle nudny. Przed chwilką zadzwoniła do mnie ciocia, z wiadomością, że kupiła mi pod choinkę to co chciałam czyli płytę Rafiego, i Ry23, PDG Gawrosz.. Co się okazało? W Unhumanie nie było płyty Shellera. Załamka totalna.. Mogła bym zrobić wszystko, żeby ją mieć! Może nie wszystko! Ale połowę wszystkiego! Mała chwila do świąt. Wiecie co jest najgorsze? Że nie ma śniegu! We wakacje miałam takie plany : ulepić dużego bałwana, zrobić aniołka, bitwa na śnieżki w szkole! Co mogę zrobić? Spojrzeć w słońce nie mrugając oczami. Idę do szkoły ciemno, wracam ciemno! 
Wyobrażacie Sobie ile tam musiało spać śniegu? Mhm, ale co dzisiaj zauważyłam! Na jednej przerwie szkolnej leciutko zaczął padać śnieg z deszczem.Niestety nie ujrzałam go na ziemi. 
Napiszę później,pa! :*

5 komentarzy:

  1. u mnie w sumie też dzień nudny .nienawidzę takich ;S.
    +ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;)
    Obserwujemy ? :)

    Jeżeli przeczytasz moją ostatnią notkę, proszę pomóż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ja też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę bitwę na śnieżki w szkole :D

    OdpowiedzUsuń